Voedselallergietest2017-06-30T23:05:38+00:00

Voedselallergietest

Onze visie is dat een mooie huid begint bij een gezonde huid. De huid is een weerspiegeling van je innerlijke gezondheid.  Bij huidklachten zoals acne, rosacea, psoriasis en eczeem speelt voeding vaak ook een belangrijke rol. Vaak ontstaan deze huidproblemen door een ontstekingsreactie, die veroorzaakt wordt door een voedselallergie of intolerantie. Het eten van een product waar je lichaam slecht tegen kan, leidt steeds tot een continue toxische reactie. Het immuunsysteem bevecht het voedsel alsof het een slechte binnendringer is.  Dit kan o.a. huidklachten veroorzaken. Om de oorzaak goed aan te pakken bij (ernstige) huidproblemen adviseren wij een allergietest. Wij hebben daarom een intensieve samenwerking met natuurgeneeskundig therapeut Nicole Janssen-Peluso. Zij test door middel van bioresonantie 184 voedingsstoffen.

Hoe werkt dit?

* Je houdt de hand-elektrode vast.
* Met de pen-elektrode zoekt de therapeut een meridiaan (energiebaan) op naast de nagel (pijnloos).
* Alle 184 voedingsstoffen worden één voor één doorgemeten.
* De test is voor 98% betrouwbaar.
* De complete test duurt ongeveer een uur en is pijnloos

Na de test ontvang je een advies met de voedingsmiddelen die je beter kunt vermijden. Je zult dan merken dat het lichaam zich weer herstelt en de huidklacht enorm verbetert. In combinatie met de thuisproducten en behandelingen betekent dit een langdurig of blijvend resultaat.

60 min. – vanaf € 65,00

error: Content is protected!